Monday, April 2, 2012

find a reason to smile

A kā es gaidu siltu laiku :)
Šorīt pamodos un paliku sēdus gultā - aa kas notiek , kādēļ ārā ir balts un snieg ?! tad nu es spītēju tik nejaukam laikam un tomēr devos paskriet. pēc tam gan jutos mega slima , bet burvju tavegīls mani izglāba un doma ,ka nevaru slimot, jo man tak ir tik daudz plāni un jā meitenes a man vakarā grib satikt :) un tā kā diena tomēr sākas ar pozitīvu emociju un motivāciju , tad nu tā noslēgsies vēl pozitīvāk domām - un tā katru rītu celies ar smaidu un gulēt ar smaidu :)) ir tikai jāgrib :))
un tagad tiek izdzerta atdzesēta tēja un nosūtīta jums liela buča :*

Tumblr_ljzqyri5uw1qftwqwo1_r2_500_largeGlitter_tumblr_large_large

Dont_stop_believing_by_alovelikeladybugs-d4uuleu_largeTumblr_m1tiyr2ol51qbg5hlo1_500_large24fbaef916e6f9782aabf9f5baf0c93e_largeTumblr_m1ty8jj5dh1r0zqbao1_500_largeTumblr_m1cvqihesr1qd7w9fo1_500_large

No comments:

Post a Comment